Farfetch: een parel onder de modewinkels?

Ontworpen om liefde en mode samen te brengen: Farfetch heeft deze unieke ervaring samengebracht en weet zo klanten te binden uit meer dan 190 landen. Waar anders kan je terecht voor een goede 880 merken waaronder designermerken als Gucci en Balenciaga? Bij Farfetch vind je precies de kleding die bij jouw stijl past. Kleding die je nergens anders gaat terugvinden. 

Behalve designhuizen als Saint Laurent en Dior, is Farfetch tevens de plek voor kleding van opkomende designers. 

Als nieuwe leider binnen een sterk ontwikkelde branche weet Farfetch zich uitstekend staande te houden. Door samenwerkingen met diverse merken aan te gaan, online en offline alleen kwaliteit te accepteren, haalt Farfetch alleen de klanten binnen die echt weten waar we tegenwoordig naar verlangen. 

De Farfetch Group bestaat uit farfetch.com, Farfetch Black & White, Store of The Future and Browns (inclusief brownsfashion.com), met investeringen van onder andere bewezen tech en luxury investeerders als IDG, Temasek, Eurazeo, DST Global, Index Ventures, Vitruvian en Condé Nast International. 

Oprichter José Neves is ‘de retail ervaring opnieuw aan het uitvinden’ (Telegraph Luxury). Je hoeft niet verder te zoeken voor de meest uitgebreide selectie aan luxe op een enkel platform – van Tokyo tot Toronto, Milaan tot Miami, Farfetch brengt de meest vooruitstrevende denkers van de modewereld naar jou. 


Geplaatst

in

door

Tags:

Reacties

Geef een reactie